نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2086
-
الف
+

بازیگر «گودزیلا» به‌عنوان «مادرخوانده» جشنواره کن ۲۰۱۹ معرفی شد

«ژانگ زئی» به عنوان مادرخوانده جشنواره فلم کن انتخاب شد تا جایزه شوپارد را به برندگانش اهدا کند.

«ژانگ زئی» بازیگر چینایی فلم سینمایی «گودزیلا: پادشاه هیولاها» به عنوان «مادرخوانده» جشنواره فلم کن سال روان انتخاب شد تا جایزه شوپارد را به برندگانش اهدا کند.

به گزارش آی فیلم2، در نوزدهمین سال اهدای جایزه شوپارد در جشنواره فلم کن ۲۰۱۹، «ژانگ زئیاین» جایزه را به دو برنده جوان  اهدا می‌کند.

جایزه شوپارد که از سوی برند شوپارد ایجاد شده هر سال دو جایزه ویژه به بازیگران نوظهور (زن و مرد) اهدا می‌کند.

برندگان این جایزه را یک گروه کارشناس تعیین می‌کنند تا از دو بازیگر جوان در مسیر کاری‌شان حمایت شود. این جایزه از سال ۲۰۰۱ ایجاد شده و هر سال در جشنواره فلم کن توسط یک اهدا کننده که از وی به عنوان «مادر خوانده» یا «پدرخوانده» یاد می‌شود، اهدا می‌شود.

امسال به عنوان مادرخوانده ژانگ این جایزه را به دو بازیگر جوان زن و مرد اهدا می‌کند. سال پار «دایان کروگر» بازیگر آلمانی اهداکننده این جایزه به جو آلوین و الیزابت دیبیکی بود.

شارلیز ترون، التون جان، رابرت دنیرو، شان‌پن، کیت بلانشت، جولین مور، جود لاو، گوینت پالترو، ژولیت بی نوش و هلنمیرن از جمله پدرخوانده‌ها و مادرخوانده‌های پیشین کن بوده‌اند.

ازرا میلر، شایلین وودلی، لوگان لرمان، جیمز مک‌آووی، جان بویگا و گائل گارسیا برنال از جمله دریافت کنندگان پیشین این جایزه بودند. ماریون کوتیار سال ۲۰۰۴ این جایزه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: ژانگ ۴۰ ساله که برای نقش‌آفرینی در فلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» شهرت جهانی یافت دومین ارایه‌کننده چینایی است که این جایزه را به برندگانش اهدا می‌کند.

« گانگ لی» در سال ۲۰۰۲ ارایه کننده این جایزه بود. «ژانگ و گانگ» با هم در سال ۲۰۰۵ در یلم «خاطرات یک گیشا» بازی کرده‌بودند.

ژانگ بازیگر فلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» است که از ۳۱ ماه می راهی سینماها می‌شود.

 ب م

نظر شما
ارسال نظر